Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Kim Coolen - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Kim Coolen - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: Kim Coolen

Blijf op de hoogte en volg Kim

10 Mei 2014 | Nederland, Maastricht

Hallo 5/6A,

Morgen is het zover!
Om 5 uur 's ochtends gaat de wekker en rond 6 uur vertrek ik richting Brussel.
Daar verzamel ik om 8 uur met mijn klasgenootjes en een van onze leraren.
Dan moeten we met z'n allen inchecken en om 10.00 vertrekt het vliegtuig.
Vanuit Brussel vliegen we naar Stockholm (de hoofdstad van Zweden).
We komen daar om 12.15 aan. Als we daar aankomen zijn, gaan we met de bus naar de jeugdherberg waar we slapen.
Daar zal ik jullie laten weten hoe de reis gegaan is en wat we die dag nog allemaal gaan doen.

Tot morgen!

Juf Kim

• 12 Mei 2014 - 15:11

Groep 5/6A:

Hallo juffrouw Kim,

Hoe is de reis gegaan? Had jij al eens eerder gevlogen?
    Wij hebben een leuke dag gehad. We hadden vandaag workshops van Het Kinderatelier waar we voor gekozen hadden voor de vakantie. Je kon kiezen uit : speksteen bewerken, holle bolle klei-figuren maken en wasfiguren maken. Iedereen heeft genoten, volgende week maandag gaan we er mee door.
    Wanneer ga je de basisschool bezoeken? Slaap je in een stapelbed en heb je gezellige mensen op jouw kamer?
    Vergeet niet om onze werkjes aan de Zweedse kinderen te geven. We zijn benieuwd of zij al eens van Maastricht gehoord hebben en of ze weten waar het ligt.
    Veel plezier en tot de volgende keer.

Groetjes van iedereen in groep 5/6A