Studiereis Zweden - Reisverslagen van Kim Coolen - WaarBenJij.nu Studiereis Zweden - Reisverslagen van Kim Coolen - WaarBenJij.nu
Studiereis Zweden

Hallo groep 5/6A,

Als tweedejaars PABO studente ga ik op studiereis naar Stockholm (Zweden).
Hier ga ik samen met andere studenten en leerkrachten verschillende scholen bezoeken.
We vertrekken zondag 11 mei en we blijven tot vrijdag 16 mei.
Tijdens mijn reis zal ik hier online berichten plaatsen, waarin ik jullie ga vertellen wat ik allemaal gezien en geleerd heb in die dagen.
Blijven jullie mij volgen?

Groetjes,
Juf Kim

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2014

dag 1 en 2

10 Mei 2014

Nog 1 nachtje slapen!
Kim

Actief sinds 22 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1805

Voorgaande reizen:

11 Mei 2014 - 15 Mei 2014

Studiereis Zweden

Landen bezocht: